Det går fort.

Veckorna alltså, ännu en vecka har gått och helgen har ju gått i rekordfart! :) sitter här hemma just nu, fortfarande i pyjamasbyxor, men jag har faktsikt sökt jobb hela morgonen! Jätte roligt faktsikt, känns som att självförtroendet stiger lite iaf och det är ju viktigt! Vet inte riktigt vad jag ska pyssla med idag, funderar på att ta tag i min garderob som jag skulle ha gjort för flera veckor sen. Hm......inte inspirerande. Att rensa eller inte rensa det är frågan! hahahaa....

igår var jag o N på ikea igen, fy faaan vad jag hatar det stället egentligen, alltså inte själva affären men allt stimm och folk, människor är som galningar speciellt en lönesöndag eller hur man nu ska förklara det. ja jaa, vi kom iaf hem med ett nytt soffbord, gardiner, gardinstång, köksgrejer, nya glas, och massa annat skit. ja jaaaa nog tjatat.

Soo loooong suckers!


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0