Onsdag!

Tingeling, vaknade med ett asgarv i morse så dagen kunde ju inte börja bättre än så. Den här dagen är jag dessutom ledig! Suuuuperduuuper jävla sköööönt! rent ut sagt!

Hade precis en konversation med kära N. Han tyckte det var orättvist att jag var ledig idag. Och att jag kan hänga på stranden hela dagen! Mäh, vem är det som går upp tidigt varje helg och jobbar hela helgerna? JO JAG! Så jag tycker jag är värd det! Då sa N:
"Men jossan vem är det som går upp ännu tidigare varje helg och sätter på kaffe, Lagar matlåda till dej, och kör dej till jobbet?" Ja då hade jag inte så mycket mera att säga, Så tack för mej! Men idag ska jag iaf vara ledig! Så det såååå! 


Så här gott kan man sova ibland.


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0