Kors i taket!

Igår kära vänner var Josefin ute och sprang (Läs gick/joggade Saaaaakta) Och idag har jag ont i varje muskel i hela kroppen! Det är ett skämt, jag känner mej som en gammal kärring som är över hundra år. Det här är årets stora nyhet, jag looovar! Det är ett under att N fick med mej ut, kors i taket! Och idag ska vi tydligen springa igen! Hur ska jag orka? Och för att skryta så sprang vi 3 kilometer på 25 min (hoppas ni förstår ironin). Har dock hört att man inte ska gå ut för hårt i början!

Vart en sväng på stan igår, träffade Hanna, Emelee, Ellinor och Ammie. Skulle egentligen ha träffat fina Stina också men eftersom jag inte är ett så stort facebookfan så blev det lite problem med kommunikationen....

Nu ska jag dra iväg till jobbet!


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0