Just det....

Har dom senaste dagarna glömt bort att jag har en blogg! Men nu, bara sådär vips kom jag på det! Ibland känner jag mej lite vilsen, och det är väl inte så konstigt att man känner sej det när man varit ledig i en och en halv vecka och sedan börjar jobba igen!

Dom sista dagarna av ledigheten åkte vi ju på en kryssning som mami och papi bjöd oss på. Ja vad ska man säga?? Det var faktiskt väldigt roligt, men det var nog för att vi hade så trevligt sällskap med oss! Kan dock berätta att jag bjöd på uppvisning ala jossan och var riktigt full på onsdagskvällen! Hahhaaa, men det är ju så alla är på kryssning så jag var ju tvungen att haka på trenden!






lite bilder från kryssningen!
Nu ska jag fixa mej, åker in till stan och träffar lite gos vänner. Sooo looong suckers!

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0