Torsdag idag va?!

Tror det iaf! Hm...bra koll jag har! Men som sagt så har jag aldrig det så jag är van. Idag ska jag måla tänkte jag. Har av någon anledning fått för mej att det är vansinigt omysigt här hemma, så idag ska jag ordna med det! Nu jääävlar ska det bli mysfaktor på HÖÖÖG nivå!

Igår var jag i åkersberga hos min mormor, vi var och besökte åkersbergas nya centrum och där hade dom den finaste inredningsbutik jag någonsin varit i! Jag dog av allt! Och en del av mitt hjärta dog också när jag insåg att jag inte ens skulle kunna köpa hälften, fucking skit! (antagligen därför som jag fått för mej att det är så omysigt här hemma kanske?)

Nej  nu ska jag gå ner i källaren och kolla efter färg!

Jag vill (ska) ha en usaflagga....Såg en igår, men den kostade 598 kr...hm...JULKLAPP MAMMA????

Typ en sån! :)

Sooo looong suckers!

Kommentarer
VEM? Anonym

En sånn kan du ju göra själv din pysselmaja! du kan ju sy! do it puss

2010-12-03 @ 15:01:29

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0