Latmask.

Faaaan vilken latmask jag är. Tycker allt är jobbigt! Vill inte gå upp ur sängen på morgonen och jag vill inte gå o lägga mej på kvällen! Konstigt det där. Iaf så bakade vi pepperkakor igår, dom blev super goooda. Vi gjorde ju egen deg, men av någon konstig anledning så blev den typ fryst i vårat kylskåp så den var lite svår att baka ut! hahahaa....men jag la den i mickron och då blev den inte häller så bra utan lagades typ till lite! haaa, hmmm....pepparkaksskola någon? :)






När N kom hem igår hade han köpt blommor till mej, jätte fina! då blev jag glad och lite paff!




Kommentarer
VEM? Emlan

Naaa va gullig han är som kommer hem med blommor:) de är en sann gentleman de;) ligger nog i släkten

2010-12-09 @ 21:15:39

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0