inväntar...

att mister ska komma hem med en ny säkring så vi kan få lite ljus, mysigt med mörkt, men nu är jag hungrig och vill laga mat faktsikt! :)
Jag sitter här och pustar ut efter att ha vikt alla mina kläder, så nu får det vara fint en vecka eller något! Tände lite ljus så, det är så mysigt!

Har varit en sväng på stan..det var trevligt om jag nu inte hade varit fem cm, skämtar inte, ifrån att få världens största istapp i huvudet utanför kulturhuset! Det enda jag hörde var en gubbe som sa " oj lilla damen det var väldigt nära ögat!" Neääähääää!

Ja ja nu kom mister hem iaf! Lite senare ska vi åka och spela fotboll eller N ska och jag ska ta med mej lussebullar och kaffe och kolla på :) Hoppas på att bästa Stina och Jeppe kommer också! Tjohooo!

Soo looong suckers!


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0