GOOD KVÄLL!

Jag ligger i sängen och kollar svenska hollywoodfruar, man skrattar lite åt det ibland ändå alltså. Det har varit en väldigt trevlig dag, men lååååång tycker jag! Vi har hunnit med massor, N jobbade nämligen bara till typ tio, sen kom han hem! Vi har varit på ikea, jag har läst ut en hel bok, vi har käkat super goood mat och en jätte goood förrätt! Vi var båda så sugna på räkcoktail, så det fick bli det! Super smarrigt! Har inte förätit mej på det än som säkert många andra har!

Vi köpte lite fina krukor på ikea, ljus, och ramar och så lite tyg. Har fått en super coool fåtölj av min mormor och morfar som är ifrån ikea, men den är köpt typ på 70talet! UNDerBAR! Vit, i plast! Perfekt!

Nu ska jag kolla vidare på tv, sen får vi se vad som händer i morgon!

Godnatt!


Mumsigt!

Lite nya krukor.

N....och en liten glimt av fåtöljen :)


Sooo looong suckers!


Kommentarer
VEM? Stina Holmlund

Heej:)

Jeppe är ju ledig hela helgen! Men jag jobbar på lördagen..eller jobbar och jobbar, vi har ju event då mellan 14-18! Kommer du :)?

Ska prata lite med Jeppe och se vad han tycker!

Har du hört något från NK? :)

Puss & kram

2010-12-07 @ 10:53:55
URL: http://stinaholmlund.blogg.se/
VEM? Stina Holmlund

Snackade med Jeppe precis...och han kan inte på söndag..jag kan inte på lördag och niklas kan väl inte på fredag??!

Så ser ut som att det får bli skidor en annan helg !

2010-12-07 @ 11:45:24
URL: http://stinaholmlund.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0