Den 23e December.

Sjukt att det är den 23e december faktsikt! Ingen julkänsla har jag trots julmusik på jobbet, julpynt hemma, Julklappar som ligger och väntar....Men den kanske kommer? I morgon då förhoppningsvis! Idag ska jag jobba en sväng, 12-17, och sen hem och packa det sista för att sedan dra till gotland och hem! Ska faktiskt bli väldigt väldigt mysigt att komma hem! Jag har saknat min familj som tusan!

Nu ska jag fixa mej och sen bege mej till jobbet! alltid lika spännande och se om allt rullar som det ska i trafiken! Än så länge har jag klarat mej bra...peppar peppar!

Soo looong suckers!


Kanske beror min "ickejulkänsla" på att jag kollar på sommarbilder hela tiden! JAG SAKNAR SOMMAR OCH VILL HA DET NU!!! Efter julafton får gärna det slå om direkt! VARMT VARMT! jag är inte gjord för det här klimatet!

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0